امروزه با افزایش کاربران اینترنتی اهمیت ویدئوها در سایت چند برابر شده است. افراد در گذشته در سایت خود تنها محتوای متنی قرار می دادند اما امروزه دیگر محتوای متنی نیاز همه کاربرانرا برآورده نمی کند و شما باید با شناخت پرسونای مخاطب خود و ویژگی های کاربران یک محتوا برای همه نوع کاربر تولید کنید. بسیاری از کاربران حوصله خواندن یک متن را ندارند و ترجیح می دهند برای موضوعات مختلف ویدئو آن را مشاهده کنند. به علاوه تاثیر گذاری ویدئو با توجه به اینکه می تواند شامل صوت، تصویر، عکس و نوشته باشد بر روی مخاطب بیشتر است و بهتر در ذهن او می ماند. در این راستا کمپین های بازاریابی به سمت کمپین های ویدئو محور رفته اند و مفهوم بازاریابی ویدئویی یا ویدئو مارکتینگ پیش رفته اند.
با قرار دادن ویدئو در سایت خود، ماندگاری کاربران را افزایش می دهید و در نتیجه نرخ تبدیل آنها افزایش می یابد. اگر سایت فروشگاهی دارید با قرار دادن ویدئو معرفی محصولات و جلب اعتماد کاربر می توانید تا 80% نرخ تبدیل خریدار به بازدید کننده را افزایش دهید.
علاوه بر تاثیر ویدئو در جذب مخاطب ظاهر سایت نیز بر ماندگاری کاربر در سایت موثر است. اگر از وردپرس استفاده می کنید انتخاب یک قالب وردپرس روی جذابیت و جلوه بصری سایت و جذب مخاطبان تاثیر دارد، برای دانلود قالب سایت می توانید از دسته های مختلف قالب خود را انتخاب کنید.
کمپین ویدئو مارکتینگ
- ویدئو مارکتینگ همان ساخت ویدئو از محصولات یا خدمات و انتشار آن در رسانه های دیجیتال برای جذب مخاطب هدف است.
- ویدئو مارکتینگ یکی از روشهای بازاریابی است که در آن مخاطب توسطیک فیلم تبلیغاتی جذب خدمات یا محصولات یک برند می شود.
- منظور از ویدیو مارکتینگ فرایند تولید و انتشار ویدیو در وب سایت و شبکه های اجتماعی است که اهداف معرفی محصول و خدمات و همچنین جذب مشتری و افزایش فروش را دنبال کند.
گام های ویدئو مارکتینگ برای افزایش تاثیر ویدئو در جذب مخاطب
در این بخش فرایند افزایش نرخ تبدیل با ویدئو را آورده ایم.
- ابتدا مشخص کنید که هدف شما از ویدئو مارکتینگ چیست.
- مخاطب خود را بشناسید.
- نوع ویدئو را مشخص کنید.
- چه مقدار هزینه در نظر دارید صرف آن کنید.
- فضای انتشار ویدئو را برای تاثیر و بازدید بیشتر انتخاب کنید.
انواع ویدئو
- معرفی و تبلیغات محصول
- ویدئو تجاری برای معرفی برند
- ویدئو آموزشی نحوه استفاده از محصولات و خدمات
- ویدئو از تجربه مصرف کاربران
- مصاحبه تخصصی درباره ارائه اطلاعات فنی درباره یک محصول
- ویدئو 360 درجه واقعیت مجازی از مکان های مختلف
- ویدئو انیمیشنی
- ویدئوهای لایو مانند وبینار
- ویدئو درباره دموی محصول
- ویدئوهای بررسی محصول
- خلاصه روند صنعت
- نظرات و توصیفات مشتری
رسیدن به صفحه 1 گوگل با بازاریابی ویدئویی
تاثیر ویدئو در بهبود سئو سایت چیست؟ ویدئو مارکتینگ ممکن است هزینه بر باشد ولی باعث افزایش نرخ تبدیل و فروش کسب و کار شما می شود. موتورهای جست و جو برای صفحاتی که دارای ویدئو هستند امتیاز بالاتری قائل می شوند.
- به گزارش سایت موولی با داشتن ویدئو در یک صفحه احتمال بودن در صفحه اول سرچ گوگل برای شما 53 برابر خواهد بود. وجود ویدئو نرخ ماندگاری مشتری را در سایت شما افزایش می دهد و این به افزایش اعتبار و رتبه شما کمک می کند که روی سئوی سایت تان تاثیر مثبت می گذارد.
- تماشای ویدئو کمک می کند که مشتری درباره خرید راحت تر تصمیم بگیرد و با افزایش خرید مخاطبان نرخ تبدیل بیشتر می شود. بازاریابی ویدئویی حدود 80% نرخ تبدیل مشتری را بالا می برد.
- یکی از راه های یافتن محصول در سایت های فروشگاهی، جست و جوی آن در موتورهای جست و جو است. بررسی ها نشان می دهد سایت هایی که محتواهای ویدئویی دارند بیش از سایت های دیگر در نتایج جست و جو نمایش داده می شوند
برای مشاهده سایر مزایا و تاثیر ویدئو در افزایش مخاطب خود، تاثیر ویدئو در نرخ تبدیل را ببینید.
rastchin
آموزش ویدیویی کار با ابزارک
افزایش نرخ تبدیل با ویدئو
ویدئو ,سایت ,افزایش ,های ,نرخ ,تاثیر ,نرخ تبدیل ,ویدئو مارکتینگ ,ویدئو در ,در سایت ,تاثیر ویدئو
درباره این سایت